Jak nakupovat?

Jak nakupovat?

Chceme aby pro Vás bylo nakupování na BLACK Monday přehledné, rychlé a příjemné. Proto u nás prezentujeme jen zboží, které máme opravdu skladem.
Ale především, jak jste si jistě všimli, přinášíme vám naprosto úžasné ceny a prodejní akce!
U nás nezáleží, zda je Black Friday, Black Monday, nebo Black 29. února... u nás jsou skvělé ceny vždy!


Výběr zboží a přidání do košíku

Nákup v našem e-shopu není nic složitého. Z katalogu si vyberte požadovaný produkt a tlačítkem "Do košíku" jej přidejte do Vašeho nákupního košíku. Jakmile máte vybraný celý nákup, klikněte na nákupní košík a pokračujte k pokladně tlačítkem "Objednávka".

Registrace nebo rychlý nákup

K vyřízení objednávky potřebujeme znát kontaktní a případně i fakturační údaje - tedy jméno, adresu a tel. kontakt pro přepravce. Pokud se při objednávce nechcete ničím zdržovat, zadáte doručovací a fakturační údaje přímo v objednávce. Zákazníci, kteří zvolí možnost registrace, získají své přístupové uživatelské jméno a heslo, Nemusí pak již vyplňovat adresu při dalším nákupu, získají přístup k historii svých objednávek a můžou se těšit na zajímavé slevy a věrnostní akce.

Způsob platby a dopravy

Po zadání kontaktních a doručovacích údajů je třeba zvolit způsob doručení a platby.

Způsoby doručení:
U balíkových zásilek obvykle nabízíme možnost výběru z více přepravních služeb (DPD, Česká pošta, GLS, TopTrans). V takovém případě můžete zvolit dle svých preferencí. Někdy charakter zboží bohužel neumožňuje volný výběr přepravce, v takovém případě je výběr omezen. Může to být z důvodu atypických rozměrů, hmotnosti, či například křehkého obsahu. Vždy je pro nás prioritou, aby Vám zásilka dorazila bezpečně a co nejdříve. Může se proto v některých případech stát, že s ohledem na aktuální kapacity přepravců vám nakonec zásilku přeci jen doručí jiný než zvolený přepravce. Prosíme Vás v těchto přípdech o pochopení, pokud se tak stane, pak je to vždy s ohledem na co nejrychlejší a nejbezpečnější doručení zboží do vašich rukou.
Veškeré zboží, které nabízíme, máme skladem. Obvyklá doba doručení balíkových zásilek na adresy v ČR jsou cca 2 pracovní dny.

Pokud si kupujete rozměrnější či těžší zboží , které není možné přepravovat balíkovou přepravou, doručí vám jej speciální paletová přeprava. Spolupracujeme s přepravci DHL, Schenker, Geis, Gebrüder Weiss, Toptrans... Doba doručení paletových zásilek může být v závislosti na aktuálních provozních možnostech přepravců o něco delší, než běžných balíkových zásilek. Obvykle bývá paleta doručena během 2-4 pracovních dnů.

Svou objednávku můžete uhradit některým z následujících způsobů
a) platba převodem - nic vás nestojí, je bezpečná a rychlá. Po odjednání obdržíte platebn údaje pro bankovní převod. Ihned po vaší úhradě zboží expedujeme
b) dobírka - zboží uhradíte při převzetí přepravní službě. je možná platba v hotovosti a ve většině případů jsou řidiči vybaveni i terminálem pro příjem platebních karet.
c) platba kartou (on-line) - platbu provedete po dokončení objednávky prostřednictvím své platební karty v zabezpečené bankovní platební bráně.
d) v hotovosti při osobním odběru na prodejně - pokud si pro zboží přijdete na naší prodejnu, zboží můžete uhradit v hotovosti při převzetí. Nebude Vás to stát nic navíc. Prosím, pamatujte, že na výdejně nelze platit platební kartou.
e) nákup na splátky (COFIDIS) - většinu zboží u nás můžete nakoupit i na splátky. U takových produktů je uvedena informace o ceně "Na splátky od ...", Kliknutím na toto pole se vám otevře Splátková kalkulačka, kde si můžete zvolit způsob splátek, který pro Vás bude optimální (výše splátky, doba splácení...). Poté pokračujete k objednávce a na jejím konci zadáte do formuláře splátkové společnosti COFIDIS potřebné údaje, aby mohli vaši žádost o splátkový nákup posoudit a schválit. Ihned poté, co splátková společnost Váš nákup na splátky schválí, vám zboží odešleme. Není třeba žádné složité podepisování papírových smluv, vše probíhá on-line.

Kdy obdržím své zboží?

Děláme vše pro to, abyste se z objednaného zboží mohli radovat co nejdříve. Veškeré zboží, které nabízíme na e-shopu, máme fyzicky skladem, tedy můžeme jej ihned expedovat a předat přepravci. Přepravní služba by Vás měla vždy předem kontaktovat ať již e-mailem, SMS či telefonicky o plánovaném čase doručení. Nemůžeme bohužel přímo ovlivnit, jak rychle vám zboží přepravní služba doručí, ale běžná balíková přeprava obvykle trvá 1-2 pracovní dny.
Rozměrnější zboží doručované paletovou přepravou obvykle cestuje 2-4 pracovní dny.

Převzetí zboží

Až u Vás zazvoní přepravní služba a přiveze Vám objednané zboží, prosím, zásilku si dobře překontrolujte.
Zboží vám vždy zasíláme v přepravním obalu, aby bylo po dobu přepravy chráněné. Může se stát, že přepravní obal při cestě k vám utrpí drobné oděrky, v takovém případě není třeba se zneklidňovat.
Pokud však máte podezření, že zásilka je poškozená či nekompletní, vždy svou výhradu sdělte řidiči přepravní služby a požadujte písemné zaznamenání (Jde o takzvané převzetí s výhradou). Řidič u sebe vždy musí mít pro takový případ příslušný tiskopis a jeho kopii vám musí ponechat.

Prosím, poté, co zboží převezmete, vždy si nejpozději do 3 pracovních dnů zkontrolujte obsah zásilky. Pokud by se snad náhodou stalo, že by obsah zásilky byl nekompletní či poškozený, je třeba nás o tom informovat neprodleně, nejpozději však do 3 pracovních dnů od doručení zásilk, aby v takovém případě bylo možné u přepravce podat reklamaci. Na pozdější oznámení bohužel přepravce nemusí brát zřetel.